06-95 99 55 90

Online producten koop tips

Dhar en Berman wijzen op de dotcom-boom als het moment waarop retailers, gevoed door investeerdersdollars en zonder druk om winst te maken, gratis verzending gingen aanbieden om mensen een kans te geven op bedrijven waar ze nog nooit van hadden gehoord. Webvan – een vroege en noodlottige boodschappenservice – en Zappos, de online schoenenwinkel, hielpen de incentive te normaliseren. Durfkapitaal drijft nog steeds een groot deel van de verwachting van gratis verzending, om dezelfde reden als in het begin: mensen ertoe aanzetten iets nieuws te proberen, kan moeilijk zijn, en vooraf verlies nemen is vaak nodig om de deal zoeter te maken om het waar te maken . buggy kopen

Wat ons tot het heden heeft gebracht, is Amazon Prime, het jaarlijkse programma van $ 119 met meer dan 100 miljoen Amerikaanse leden, dat onbeperkte tweedaagse verzending naar bijna overal in de Verenigde Staten belooft. De truc die Amazon heeft uitgehaald, was om de verzendkosten bijna volledig te scheiden van individueel koopgedrag door jaarlijkse verzendkosten in rekening te brengen en vervolgens de zaken verder te camoufleren door videostreamingservices en dergelijke onderdeel van het pakket te maken. En nu we denken dat niets dat we online bestellen meer dan twee dagen nodig heeft om te arriveren, scheert het bedrijf een dag af van die verwachting. Kopers ontvangen hun aankopen de volgende dag, alsof ze door de pakketfee worden bezorgd.

Online de beste producten kopen

Dit is waar Etsy’s 2,6 miljoen verkopers – voornamelijk vrouwen, meestal eenmanszaken, volgens het bedrijf – mee te maken hebben. Op interne forums hebben ze hun bezorgdheid geuit over verloren verkopen, verminderde marges en het onvermogen om Jeff Bezos en de Waltons bij te houden. https://www.10beste.com voor leuke spullen.

implementeren dat voorrang geeft aan verkopers die gratis verzending garanderen. Degenen die zelfs een paar dollar in rekening brachten, zoals Miceli, werden van hun plek verwijderd op de eerste pagina met zoekresultaten. In augustus daalde de omzet van Miceli met 40 procent ten opzichte van het voorgaande jaar – een enorme dip die ze de schuld geeft van de finagling van gratis verzending.

Etsy zei dat het geen keus had: de verwachtingen van de kopers waren veranderd en voelde zich genoodzaakt te reageren. Het bedrijf vertelde Miceli om haar prijzen te verhogen om de verzendkosten te compenseren en te verhullen. Maar toen Miceli om zich heen keek, leken haar concurrenten simpelweg de kosten op te eten, wat ze niet kon betalen.